Isnin, 5 Januari 2009

kenape aku berotak cerdas

aku mmg dah lame x tulis blog,tp,kalu aku cakap blog aku ni berhabuk,nmpk sangat aku tipu korang laa.
alam cyber mne ade habuk,laptop ke,komputer ke,mmg la ade habuk
alam cyber cume ade virus,
tp,kalu lame x tulis blog,bukannye blog korang kene virus,
tu namenye korang malas atau nk bagi sopan,takde mase,
ceh


sebenarnye otak aku x cerdas sangat
cume kadang2 aku mmg genius ala2 gempak

teringat aku mase aku umor 2 tahun,
cite2 aku nk jadik kondaktor okestra(bukan kondaktor bas ye)
tapi cite2 telah tehalang sebab aku kene pandai menyanyi dulu sebelom join okestra
gile ape?budak 2 tahun nak sebut makan pon "mamam",inikan menyanyi

umor 6 tahun,bapak aku belikan basikal,
aku paling suke,smpai aku pindah umah pon aku bawak beskal ni
mase aku main kat estet pon aku bawak beskal ni walopon aku selalu berenti sbb rantai selalu telucut
leceh betullah
time2 ni,cite2 aku nk jadi pelumbe motosikal pompuan petame kat msia(gempakkan?)
time ni gak aku tak tau yang bile dah besar,aku x tinggi mane yang menyebabkan cite2 mase umor 6 tahun aku tebantut

itu je aku nk bgtau
sebelom aku merapu meraban,baik aku layan reaper

3 ulasan:

suya berkata...

hebattt...mmg geniusla kooo.........tp mmg aku tak puas ati ms kite takleh naik go cart kat genting!ape cite?tak cukup tggi...marah nii

chucky berkata...

sebab kite pendekkkk
tapi bukan pendek macam babi pendek

@tune® berkata...

ahh..kete tuh di design xikut spesifikasi tuh...

Feedjit