Rabu, 31 Disember 2008

bile x dapat gaji lagi

ni lah keadaan aku yang paling aku malas sekali
x dapat gaji taim aku tedesak gilles

ape,ingat aku tak kawen lagi tade banyak nk pakai duit?
walopon aku x kawen,tp aku ade umah nk kene bayar la kotak,
keta nk kene bayar

dah tu,aku g site ke,g keje ke,keta aku nk aku isi petrol gak
kalau petrol tu aku leh ganti ngan air longkang,ngan air kencing x pe gak...
tol aku leh main bayar ngan batu bata??
aku nk mkn aku makan tanah je?
sungguh selipar jepun(utk ngelakkan aku mencarut)

walopon aku tade anak,tp,x yah nk bg mak bapak aku duit?
x yah nk shopping underwear
PTPTN x yah bayor

ikut suke hati ko je x nk tggu cheque clear bru nk isu gaji aku kan?
ko mmg nk kene la
aku doakan,

MAY ROTT IN HELL(baru tepat penggunaan ayat aku kepada seseorang,biasenye aku cume cakap kat suya je..)

ADE UBI ADE BAS,KETA KO AKU LIBAS

thnx emma,ko byr duit umah sewa,sayang ko

azam aku tahun baru ni,lambat gaji je,aku ponteng keje
(alamak,macam kejam la pulak bunyinye)



4 ulasan:

suez berkata...

aku terasa deja-vu la. ye, gaji lambat (sangat) adalah pengalaman paling takleh dilupakan. setakat lambat sebulan dua tu kitorang dah tak larat nak heran dah. hehe....

chucky berkata...

hahhahhahhah
lambat hari je ni
mcm lmbt seploh bulan lak kan

@tune® berkata...

benti keje la wei

suya berkata...

ko sesar je boss ko tuh....meh aku tlg.

Feedjit