Isnin, 8 Disember 2008

tak pecaye same diri sendiri

aku sendiri x caye,pagi raye aku bangun awal
lps subuh x tdo
biasenye,walo ape raye sekalipong,lps subuh aku sambung mengulit mimpi,smpai mak aku cakap dia nk gerak g surau,
lps tu cepat2 aku mandi,smapi surau sure ngam2 bapak aku nk angkat takbir ketame

tp,hari ni lain beb,
aku bangun,siap mande,trus stanbai pakai telekung,sempat dengar takbir kat surau
pergghhh
improve aku taun ni

lps tu,time dgr khutbah,aku x bayak begurau senda ngan adik beadik aku,sbb kak su masuk kat saf ke3,adik lokpi kat saf lelaki la,aku lak kat blakang,adik beradik yg lain tade,tp,tetido lak
hehehehhe

3 ulasan:

@tune® berkata...

eleh...
baru arini jer

suya berkata...

tererrr....aku ingat harinihari ahad..

chucky berkata...

hari ni pablik holidey

Feedjit