Ahad, 28 Disember 2008

tahun baru

ape?
masuk tahun baru je umur naik,masuk tahun baru je umur naik,
sbb tu aku x penah selebret new years eve,buang mase dan tenaga aje

x pe lahkan,umur tu kite anggapkan aje sebagai penhias diri otomatik kite setiap tahun

tp,sempena maal hijarh,aku ade azam baru...
azam ni baru tahun ni aku nk implement,kalau aku MAMPU

mencoba utk mengelakkan punch kad aku yang mmg tiap2 hari kaler merah....
macam mne?
dengan,kalu aku lmbt masuk(mcm kul 8.30 am keatas,)
aku x yah punch masuk
punch kuar aje utk menandakan aku singgah opis aje.

pastu aku nk stadi hard
yg ni bukan nk kire aku MAPU ke x MAMPU
yg ni,pekare wajib sebelom mak aku sound lagi
"BILE KO NK ABES BELAJO NI YANG?KESIAN MAK TENGOK KO!!"

cukup la 2 azam je,
kang banyak2 kang lupe lak ape azam korang,

selamat tahun baru korang....
semuga suksess bukan sucksess

Tiada ulasan:

Feedjit