Sabtu, 27 Disember 2008

mereka ini mmg gile

mc 3 hari aku
kene ganti ngan keje taim pablik holidei
bos x suruh pon(jgn maki bos aku ye)
ini atas dasar tanggung jawapa beserta jawapan yang gelap lagi nyata

baru sehari aku g kat bawah mentari yang menyinar terik beserta angin yang panas bahasa
kepale aku dah pening gileeeerrr
x mampu aku umpama mau mampos bile aku balik
yang mampu aku buat...
cume pejam mate aje
smbil baring atas katil yang empok itew

anyway sempat gak aku telek bayi yati(becl) ngan khuz ngan anak ayob
dapat anak pompuan
WELCOME TO THE WORLD & WELKAM TO BAD EGG CO LTD "yatie junior"

25.12.2008(hohohoho biskut meri)
sbb aku g kuar ngan anak ayob,jadi aku tade kisah ngan kompiden ngan hala tuju aku
aku beserah je
tp,si mangkuk dah jadi piring ni,
rupenye x amek pot sangat
mane hala tuju
mane umah yati yg kitorang nk g

main belasah je g kg pandan
siap khuz nmpk keta yati lagi kat paking lot
sekali.......
rupenye yati kat bukit beruntung
tekedu telan air liur aku
mcm x caye aje
disebabkan ade org yg mengandung,
x jadi aku memaki hamun sambil mencarut betubi2 kepada anak ayob
aku sempat mendoakan semoga anaknye x ikut langsung perangai anak ayob
yang x suke g skolah hari jumaat semata2 nk ajak bapaknye(en ayob) soping di sungai wang sbb nk skip mata pelajaran agama.sungguh x barakah(ammmmiinnnnnnnnnn)
farid,sile take note...

smpai bukit beruntung,si khuz lak buat belagak,x mau tanye yati umah yati kat area mane
susah tul aku kawan ngan mereka neh
sib baik baru lps operate
kalu x,dah aku tumbuk bahagian pusat ko z.....

comey anak yati
tahniah ye,

disebabkan major mistake by anak ayob,(aku dah maapkan ko)
aku telmbt sket tgk site

TAHNIAH KEDUA UTK ANAK AYOB+FARID
anak ayob,kalu dah gemok tu,tade maknenye sbb ko mengandung..
gemok tetap gemok (buweekk)

buat khuz,smoga ko kurangkan ego,
x suke aku motto ko
"biar sesat jalan,jgn smpai betanye"..ke ape bondo eh??)
warkkk luuuuu





Tiada ulasan:

Feedjit