Khamis, 10 Julai 2008

pening

aku pening?

ISNIN,
aku pening sbb
pagi2 dah bangun,anto adik aku g melake
pastu tu
aku g zoo melaka ngan jaja ngan oden
bes wooo zoo melake
ade banyak binatang woo
binatang pon tengok kite
cakap kite batak tengok dia

aku balik dr melake aku catat red tesendrri
bawak x sampai 1 jam 1/2
sbb kepala aku pening gile
aku nk tdo
pukul 5.30 aku sampai trus aku tdo
melepas aku nk tgk ejora

SELASA
aku pening sbb aku kene g keje
aku keje je aku pening
aku pening je aku keje
satu hari kat port
cepat2 aku balik
5.30 ptg je
aku masuk tdo petang
(dah 2 hari aku tdo petang,bebal sungguh otak aku time bangun)
TP SBB SYIOK + NIKMATNYE TDO PETANG
jd aku selambe je tdo

mlm aku g gossip lagi ngan anom sambil tolong ngan diskass same dia nk amek sabjek ape sem ni

RABU
mlm td tdo puchong
x bes sbb maping pillow ngan alfred tade
smpai opis
kelam kabut aku siapkan drawing utk bos
(time ni dah stat fenin)
pastu dia suh aku polo dia g port
sje je
tp bes,sbb kalu naek keta ngan dia
nnt dia bukak sume cerita2 busuk yang ade kat ofis tuh
part ni mmg aku suke
kirenye gossip bos
bess wooo
pastu balik aku dah stat fenin lagi
smpai mlm,hari x berani tdo
takut aku jadi gile

KHAMIS
dating lagi ngan bos aku
smlm kat laut
hari ni kat mid veli lak
kat paking lot
asyik dongak pandang atas je
fenin balik dah kepala aku
hari ni gossip kureng seket
sbb bos aku ngantuk
hari ni dia pkai spek hitam
smlm aku pakai spek hitam dia jeles kot aku cantik
hari ni dia nk jadi hensem
tu yang pakai spek hitam

paling bes,
hari ni balik meru

ntah bile nk jumpe suya nk ajak g kedai komputer,bukan komuter ye
kalu kedai komuter kang,x kan kitorang nk beli hardisk kepala komuter lak

fenin fenin lalat haku!!!!!!!



5 ulasan:

suya berkata...

aah beb..bile nak apged kompiter aku..huhu

chucky berkata...

skrg kite g

@tune® berkata...

jgn fenin2
wa batuk nih

Lily Kay berkata...

cuba bgtau ak ari apa yg ko tak penin...jom p gym :p

Faizal Hilmy berkata...

jgn ar pening2 beb..nnt org yg bace pon pening gak..ahaks..

Feedjit