Isnin, 14 Julai 2008

MALAYSIA DALAM BAHAYA

malaysia dalam bahaya???

sbb
aku kene roadblock dekat 4 kali
jalan jem
sbb ade polis tpx tahan langsung

bos aku sms,cakap,polis nk tangkap anwar ngan pengikutnye
cepat2 aku amik jalan lain
yelah kan
aku kan penyokong pembangkan
heheheheh
x pasal2 kene masuk lokap(nnt suya lg betambah rindu kat aku,)
hari ni je aku x leh ikut g parlimen
banyak keje nk buat

carik order,anto klaim,donload cite
sib baik jalan menghala ke port x kene tahan polis

yelah kan,mne x bahaya nye,dah macam kat palestin,sume jalan kene sekat
dah la tuh,
sume pemimpin ade macam2 kes
dah x aman dah msia,
bukan sbb ade rusuhan
sebab banyak sangat ngan mcm2 fitnah yang melanda
PM,ass PM,bini ass PM,pembangkang,exPM,exco2,menteri2,ntah sape2 lg
huhhhh

elok2 nicole ann david harumkan name msia
sedap2 je pemimpin burukkan name baik negara
(mau kene tangkap aku nnt nih,berbau hasutan)

doa aku;

"Ya Allah,tuhan segala mahkluk dan pencipta alam yang maha luas ini,lindungi lah msia dr segala kejahatan Ya ALLAH,jauhkan lah msia dari tipu daya fitnah dan segala tohmahan,Kau letakkanlah manusia yang layak memerintah bumi Malaysia ini Ya Allah
aminnnnn..........."

aku dah lame x tgk berita kat tv ngan bace paper,sbb,bukannnye leh caye sangat,kalu bende yang aku boleh pecaye je pon,bab sukan,tu baru realiti tv show

6 ulasan:

@tune® berkata...

takot nye...aku nk pindah Seneagul la....

chucky berkata...

bagus gak,nnt jgn lupe ole2 yeh

suya berkata...

aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn untuk doako caki...aku pon asik jupe rodblok je....tah2 derang tau aku ni pembangkang gak...erkkk...takpe nanti kite masok lokap sesame heheh...kpd fai(bkn pembangkang) nanti dtg bwk buah oren ye

jiwasintetik berkata...

cannot go la roadblock yg berleluase.
Aku balik dari johor itu hari siap kene geledah kereta.
payah!

helomynameisjaye berkata...

aku pon same tk bace bite n main newspaper.sbb ape?laporan berat sebelah.bacelah SInar!telus dan neutral..haha..promote paper sgor.
tp sekang mmg bahaye.jgn wat fitnah uiii.nnt kena jwp kt akhirat.

chucky berkata...

betl suya,
kalu fai engok kite,suh dia bawak kueh tat la

sabo jela arip,nk wat camne,atleast bebaloi gak ko kene tahan

time kasih promte pape sinar j,nnt aku g beli,eh mask petandigan dalam paper

Feedjit