Isnin, 14 Julai 2008

bile aku betemu a'a


ni aku malas nk cite
setiap kali jumpe a'a
ade je mende yang dia leh drag aku skalik

mase skool dulu,dia la yg buat aku nk bace buku cite omputih
dia la yang ajak aku main judi tgh2 malam
dia la yang buatkan aku lambat g skool(every week mesti 3 kali dtg lambat)
dia la yang ajor aku dgr walkman time cikgu aku ngajor
dia la yang ajor mcm2

yang baik pon ade,
tp aku x berape ingat sangat,hehehe

tp,sbb zaman cyber nih,
dia dah ngajor aku mcm2 kite leh dapat kt cyberworld

last sabtu,aku layang 9 jam cite filipina
9 jam tauuuu
gile
konon nk diskas pasal bali escapade
tp layang cite tu
bes lak
dan......
selame 9 jam tu jugak
aku x tau ape tajuk cite tuh,(dah la tengok kat umah khuz,tuan umah tdo,kitorang dok layang cite tuh)
eniwei,skrg aku tgh donload cite tuh(tajuk dia [[Μãġĩŋĝ Şīʼnŏ Ķą Μǻή]]ni aku copy tajuk dia dr youtube

cite cinta
bessss oooo
sedey jugek

sape2 nk bli dvd nye
bg tau aku ye
aku leh buatkan


2 ulasan:

suya berkata...

aiyak......9jam?hihihi..

helomynameisjaye berkata...

wohh..layan jeriko rosaless le pulek.pangako sayoooo

Feedjit