Jumaat, 4 Julai 2008

our day

anom baru je touch down on 1st july arituh
so
dia cakap ade banyak mende nk cite
aku pon,nk dengar gosip tebaru dia
mcm bese
kitorang lepak kat molek sek 7 belakang itm,
tempat kitorang selalu dating
sbb ingat agus nk juin sekali
tapi
haramm
pening lak kepale dia
x pe lah,
gossip mmg banyak
cite pon banyak
lepas rindu pon ade
anak anom bukannye suke kat aku before this
tp
skrg,siap cium2 lagi ngan aku
macam x mo balik lak
nick name anak dia TITAS
sbb,mase anom punye air ketuban pecah,
time kitorang tengah amek paper TITAS

once kitorang borak,mmg x benti
sampai masing2 rase nak ngantuk
baru la balik

3 ulasan:

erma berkata...

elooo....
woit,,mana aci gi lepak2 tak ajak aku,,siap gosip2 lagi ni,,mana leh..jeles la aku cam ni,,shah pun ada..ooo gosip pasal aku sekali ye..cakp aku enie ye,,chuck ko pun subahat..waaaa...aku bukan enie la..aku ema...hahahaha

chucky berkata...

allaaa ema,
shah tu teserempak je
kang kalu aku ajak ko kang
ibrahim pendek x kasik kuar kang
macam mane????
hehehehe

@tune® berkata...

haah..ajak aku gak..nk kene budak caki nih

Feedjit