Selasa, 3 Jun 2008

mulut gua

kerana pulut santan binasa
kerana kurang minum air
mulut gua binasa

kene ulser(mata ikan @ lumpangen)
kawasan yang kene, area lidah dah nak sampai tekak(lu pikir la sendiri kat mane)

nk makan,nk minum,nk telan air liur, bapok susah
gua redha
klu makan,gua trus telan je
mmg suffer
kene tggu lg 2-3 hari bru reda nih

nk g klinik,tp rse macam buang mase je
baek buat kje


gambar adik gua masak,sedap ooo,aku ngan dia,ade perjanjian,sementara parents g umrah,ade task yg berbeza,
adik:basuh baju,sidai kain,kemas umah,masak,buang sampah,repair motor,pegi pasar,sapu sampah.
aku:basuh pinggan je,lipat kain
adil kan?sb aku keje,dia duk umah je,

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

yaa..i can see det.
habing trouble to speak ijit?
hohohoho..

@tune® berkata...

adil dan saksamanyeh...

Feedjit