Jumaat, 20 Jun 2008

aku cuti seminggu

bos aku kasik cuti,seminggu,tp dia kate kene ade kat area lembah klang je,sbb senang dia nk panggil,(unrekoded leave),sbb keje keras aku kat port membuahkan dan menghasilkan hasil,

1st day(monday)


lps subuh aku tdo
ngantuk gile sbb baru balik dr penang(g check blog j,atun,suya punye x yah check,sbb dia suh g blog yang same gak)

kul 1 aku kene g site,sbb nk tolong lim buat keje,ade la sampai dekat pukul 4 gak)

ni kire cuti ke????????

2nd day

aku kene g showround kat port,sbb lim kene g bandar tech,ade keje
lps tu kene balik opis sbb kene hantar quotation tu,kalu x,mcm mne nk tulis harga
so,smpai ptg gak aku tggu lim tulis harga(kul 6 lebih)

cuti ke?????????

3rd day

aku hntr quotation yang semalam aku amik dr port,aku g ngan parents aku hntr,
sbb,
aku nk ajak parents aku jalan2 kat KL(satu jam je)janji parents aku puas hati
beli baju raye
baju utk makcik2
makan kat ani sup utara,
pastu g post opis kt uitm shah alam,amik duit rebet yang x seberape tu(kalu nk bandingkan ngan petrol usage,mmg x terbanding)
pastu tdo
lps tdo g tempah baju bapak haku,ngan outer suar aku
trus g umah atuk haku

ni kire ok sikit laaaaaa,rase cuti...

4th day

lps subuh g jogging(nk kasik sehat badan)
kat setia alam.
mate aku x tercuci langsung,
sbb yang ade, cume uncle2 berbangsa cina yang bagi pandangan pelik pada aku,( org muda yang cantik jogging pagi2 waktu org keje)
lps tuh,sambung tdo,
dengar mak aku baru balik dr amik atuk aku kat hospital,sambil tanye
"bile nk g berdialog"
lim call,"u ade mane?pukul berape mau sampai?"
dengan yakin ngan baru lepas mandi aku cakap,"lg 20 min i smpai"
tekejut mamat tu,tgk aku sekejap je sampai,
bos aku dah sengih2 sbb aku pakai baju kurung siap high hill lagi
tp
setakat bos aku je tekut aku x heran
ni,seluruh port,senyum2 tekejut macam tengok mariah carey pakai tudung
hehehe,selame ni,kalu aku g keje,mmg aku pakai ape yang aku suke je,

(ada anugerah kontraktor terbaik,tp kitorang x dapat,kecewa kitorang bertiga,this year target dapat marks 100% utk score supaye dapat jadi kontraktor terbaik kat NORTHPORT)


ptg g serang umah mak andak,ngan atun+ parents aku,bagi baju yang kitorang beli semalam kat Jln TAR.sambil tengok cite ejora.

itu kire aku cuti ke?????


5th day

aku g jogging pagi,
pastu,
ni baru je bos aku kol,
tanye nk berape banyak signages nk order lagi sbb ade org curik signages yang lame,
sambil berkata
"i nak kite jadi the best kontraktor nex year tau,kalu x dapat i blame u"
aku menjawap"ok,no hal,tapi gaji kene naik arrrr,kalu dapat jadi the best,i target score 100"
bos aku yang suke menjawap kate "ok"

cuti aku kene kacau lagi,
-dah la,aku nk mandi,nk g opis-

9 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

cess...tk supe cuti lansung.pekate ko redeem balik..huhu
btw beb,hihi ape ke he byk sgt ttd neh.ko g opis pakai high-heeled or ko daki bukit tinggi (high hill)..
hikhikhik

chucky berkata...

hahahaha,aku malas nk eja betul2,
tp,mmg salah la,eja heel aku tuh,
sbb aku x pakai high heel kan,
so aku x tau eja la
kikikikikii

@tune® berkata...

hakhakhak...
high hill pon mutut...
high heel pon mutut
due2 pon munyik samme
due2 pon tgi...

chucky berkata...

ooooo,kire ok la kan???
heheheheh

suya berkata...

cuti muti murti

suya berkata...

ehh jap ...saje nak kasik komen bebanyak....walopon die cam tak cuti tapi rini die bwk aku g jln2..i loikeee

@tune® berkata...

huwarghhhhhhhh...
xajak ponggggggg

suya berkata...

heheh..jom!

chucky berkata...

ye,jalan2 caik gaduh
muahahahaha,tekejt aku banyak komen

Feedjit