Rabu, 18 Jun 2008

sabor yeee

keta aku sebagai gmbar hiasan



kepada korang yang nak sangat aku apdate bog(siap maki aku lagi,ampeh)........

aku malass nk apdate sbb lappy gua masuk spital bebeh,
yeahhh
virus trojan
trojan bukan serbuk pencuci tau
dia siap tulis nak harm lappy aku
berani si trojan ni

tepakse aku panggil zulkarnain the great pegi hapuskan dia

eniwei,aku dah dapat result exam,
kantoi 1 paper,
paper tu hampir 95% stuedent dlm kelas aku fail
kalu aku jumpe lecturer tuuuu,aku akan pancitkan perut dia yang besar tuhhhh!!!!!!!

entry utk journey ngan rusma kawen,aku buat later2 sbb lappy gua tade
ni gua apdate pakei pc kat umah


6 ulasan:

mohad berkata...

salam.. apa khabar...

chucky berkata...

saalamss

@tune® berkata...

pemalas!!!

helomynameisjaye berkata...

ntah.MALAS!!(sambil nyumpah
seranah ko)hihihi

suya berkata...

hihhhhhh malasssssss pemalasssss ...ape nak jadik???ehh btw ape kotak2 kecik kat bwh entri ko ni?

chucky berkata...

mak ai
selambe kutuk haku
koak kecik tu mcm sebenir utk korang yang maki aku la
heheheh

Feedjit