Sabtu, 7 Jun 2008

aku mau


aduss,tension aku,aku rase mau bikin sesuatu yang mencabar
yang lebih mencabar dari hidup seharian aku

aku rase aku nk rompak bank
aku taget bank oversea
sbb bank oversea lebih dapat banyak untung dr bank tempatan
bank oversea dah la menumpang
dapat banyak untung lak tuh

aku nk gune skill bukak pintu mase kt kt itm bile kunci aku tetinggal dalam bilik
aku nk gune skill aku bukak peti besi alat2 tukang apak aku
mase nk larikan diri,aku nk gune skill aku bawak keta time jem kat federal highway
mase nk sorokkan duit lak,aku nk simpan duit tu kat tempat yang org x sangka aku nk sorok duit (x kn aku nk bg tau,nnt korang tau la kat mne aku simpan duit)

lps tuuu

duit tu aku nk bg kat org miskin cam robin hood
tp sbb aku yg curik ngan rompak bank tu
so kne tuko
chucky in the hood

ni sume sbb inflasi dah meningkat,sumenye dah naek
jadi,cume brg2 pc je yg turun harga
utk meringankan beban,tepaksela aku buat keje haram ni
korang kalu nk buat kerja haram,sile buat kerja selain rompak bank ye
rompak kedai emas ke
umah pak lah ke ngan suku sakat
umah menteri ke
kedai pajak ke(mcm dlm baek punye cilok)

semoga Allah ampunkan dosa aku,amiiinnnn

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

spare me.i got no manei to donate.kalu mau beg ka baju ka buleh la..hahahaha

suya berkata...

ermm aku rase aku nak join ko arr ki...mase ko rompak..aku jage pintu ok?

@tune® berkata...

aminnn...aku lak tolong bukakan pintu...eh..pinjam jumper nk?

chucky berkata...

ape???? jage pintu je?????
ampeh,
j,x mau donate2.mau rompak je ni

Feedjit