Rabu, 21 Mei 2008

candat sotong

umah pak awang,tempat kitorang tumpang tdo,



aku tade niat sangat nk candat
since aku x penah menyandat
aku pon gamble je cakap ok kt bayah nk juin g candat

bot pak awang punye
sewa rm 400 seali sewa
alat2 dia kasik
nomo tel 0199418686
baek pok cik nih
bot dia ade tandas siap kasik alat2 nk candat lagi

aku g naek bas sani
3 seater
rm 33
best bas ni,
lg best dr naek air asia
macam naek aeroliner la
cume tade makanan

aku naek bas tade la muntah
naek bot aku muntah
sembilan kali aku bawak naek sotong
9 kali aku muntah
sampai dah tade mende aku nk muntah
air mon tade kuar
kalu usus aku lh tanggal,mau aku kuarkan usus aku skali gamoknye
gaye baring aku adelah gaye forever aku atas bot,before,while and after candat,itu le gaye aku,gambar sotong tu agak blur sbb perut aku yang blur asyik nk muntahkan lunch haku je,last sekali gambor toilet yang canggih ,direct to the sea

budak2 yang g,kawan seperempitan aku time diploma dulu,ima ngan bayah,
shikin kawan iema mase skool
ieja kawan time diploma tapi aku tade kenal sangat
ieja bawok adik die

tu gambor sotong yang aku dapat,kire besau gak le pada firasat haku,

aku balik naek bas,
walopon drebar dah macam tak mo kasik aku naek bas
aku dapat gak naek bas

sampai kl
aku naek komuter
mak ai
bese la bau nelayan
sume pon mate jeles nak tau ape dalam polistrene aku tu
alah,busuk2 bau aku pon bau ikan,
dari derang yang bau busuk ngan hati busuk tuh,ape cite?

last skalik atun amek kat bt 3
hehehehheheheeh
bau nelayan mne leh ilang kan

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

best ah.nex taim nk ikutt!

chucky berkata...

JUMS

@tune® berkata...

busok bau tokey nelayan!!!

Feedjit