Rabu, 14 Mei 2008

loncat


aku saje je test kamela baru
aku?
bace bog org laen?
tandenye gua mmg x de kijo
jadi aku bace je
ade yang bes
ade yg macam bagus
ade yang sedih
ade yang bese je
ade yang perasan
ade yang suke tampal2 je
ade yang banyak info
ade yang macam rase nyampah
ade yang kasik cramp
ade yang bg tips
ade yang kelako

lantak korang la korang nk tulis ape
asalkan korang bahagia
time kasih sbb boleh bace bog korang


Proton BML,Toyota Vios ,Honda City,Nissan Latio.
sume keta ni
  • jimat minyak
  • Cermin pintu belakang yang same(atune is right)
  • pattern lebey kureng

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

Proton BLM laa bebeh..hihihi..
(bila baca BML..aku tingat beskal BMX :D)

yang keta² tu agaknye dr designer yg same kot..kehabesan idea..

@tune® berkata...

weh..bukan VLM ke?haha..ko pandai naek beskal ke ra?

kan aku da ckp...tuh smua tingkap same...ra...derang ade designer ke?paggil suya jer la...
kasik design ala² library..
heheheh

helomynameisjaye berkata...

ahahaha..EYE-ing nu car-kah?
mekasey kerna kasik gua bace bog lu jugekk aa..:)

Feedjit