Isnin, 12 Mei 2008

reisgn letter

last wik
aku hntr resign letter date 5 mei
aku submit 6 mei
7 mei dah macam tsunami melanda jiwa bos haku
pastu manager aku pon dah macam taufan narjkis bunyinye
sedih aku
sayu aku dgr suara manager aku
penat aku layan sms bos aku
mak aku+apak aku+
7hb mei
aku sms bos aku cakap aku stay ngan dia

x sempat aku cakap,gaji aku x masuk lagi,
dia dah bg aku advance
hehehehehe

soooo
aku x g ipoh
dapat kamera baru brand olympus(ganti kamera aku yang hancur bekecai)
tggu keta baru(kalu ade)
kalu x ,kemjero aku kan masih power setelah seminggu berde di bengkel

semalam,habing gewd time v my beloved fwen
love ya'll
mmmuuahhhhhhhhh
(j,iera,ana,an,atunsoya)

6 ulasan:

@tune® berkata...

yeayyyyyyyyy...mmg beshhhhhh

helomynameisjaye berkata...

yeap yeap...sunguh syirik skalik kebest-annyehh.

:: iera :: berkata...

mmg besh tp tekak beta lak tak besh..uhuk uhuk..sengau mak, nyah....

@tune® berkata...

huhu..lu ra...artis sengau pon glame tau...

suya berkata...

lap u tu

chucky berkata...

i lap u all

Feedjit