Isnin, 22 Oktober 2007

malam yang sejuk

malam yang sejuk ni,
aku tgh apdate bog sambil ditemani nyamuk2 kat itm,mmg betul,
sambil nk wat stadi soklan math,
aku time ni kul 2 tgh malam waktu msia,
lily tgh wat asemen,
hazari pon ade,
saje je ajak dia skalik,
leh try suh dia ngorat lily hingga berjaya
huhuhuhuhuhu
neway,
aku tgh donload lagu dewa
tp x leh
uge mahu donload utorrnet tetapi gagal
tatau mengape
tggu la
aku balik opis
aku donload sumenye
aku ni smabil dtemani juge kapel yang tgh tgk muvi kat sebelah aku sambil membincangkan mase depan yang emilang,terbilang dan cemerlang mereka,
aku juge terdengar derang cite sejarah silam,
huhuhuhuhu
aku saje j dgr,nk tau ape gak budak2 ipta ni bercerite smpai tgh2 malam
mak bapak derang tak tau tuh
kalu tau sure dah kene hambat suh balik unah
aku x pe,
umur dah 26,stadi,dah keje,
derang ni,
x keje lg
sib baek ade kitorang,tade la kene tangkap ape2 pon
alamak,ujan la pulak,
aku terdengar yang lelaki tu suh member dia angkat kan baju dia
hehehehehhehe
ok la,td g beraye ngan j,bes la pulok,esok masuk opis baru aku sempat baje bog j,
ujan lebattttttt
ok laaaa,tatatttatatata

Tiada ulasan:

Feedjit