Jumaat, 19 Oktober 2007

agkasawan negara

td,
dtg umah cik ana jiran aku,smbil tuuu tgk tv,nmpk mamat syekmuzapar kat tv,
tgk die wat eksperimen kat outerspace,
pergh
sume esperimen dia buat,
main gasing,
main buih sirap,main terbalikkan diri,
maen gasing
tongeng sane,tonggeng sini
ntah pape ntah lagi dia buat,
mmg la nmpk cam ntah papentah die buat kat atas tu,
mcm bazirkan duit org msia je jadiakan dia petukaran ngan bg yg kite bli dr rusia(negara yg power tp pada aku ekperimen tu sume leh buat kat dunie je,
buat satu bilik vacuum,dahhh
siap eksperimen,
no!no!no!

itu adalah pemikiran org yang x nk tgk msia maju setapak,
bukan ape,
at least name negara tesenarai sbb ade org kite dh g outer space
kite leh buat,antara theory ngan amali,boley pakai ke theory yang selame ni kite pakei
kite tgk,betul ke kat space,ringan 10 kali ganda,
maybe cume 9 kali ganda ke,9.5 ke.mne kite tau kan?kan?kan?

cume satu je aku x puas hati,apsal derang gune gasing lain???yang dah upgrade,
aku tau,sume spesifikasi gasing tu same je ngan yang kat kg,
tp,cume kome bayangkan ye,
kalu anak msia yang tup tup lahir kat obersea,x penoh le nmpok gasing,pes time nengok gasing kat tv,mat syek mainkan kat space,
mesti deme ingat gasing kite besi and kaler silber,
pastu gaduh lak ngan budak yang main gasing kat kampung,
x ke haru jadinye,
kan ke kalo die mainkan gasing yang bese,
dah sah sah,mmg brg buatan msia,
heheheheh

kalu aku diberi 2 soklan nk tanye si syed,aku akan tanye
1)kemanakah bau kentut encik syed akan pergi?
2)pernahkan anda cube berlagak terbang seperti superman atau superhero lain yang boley terbang???

hehehehe,ini adelah soklan aku suke suke,
kalu anda mau tanye ape???????

3 ulasan:

suya berkata...

saya nak tanye..agak2 bape hengget mesia abiskan utk anto incik pegi ke ankase buat lawatn sambil bermain itu?

@tune® berkata...

sy njuge inign bertya...:
1.)adakah SMS seorang angkasawan yg seperti yg digembar gemburkan...kerana cik ira kate anda hayalah kosmonot...mukan estronot...

JajaPLuG berkata...

saya pun nak tanyer gak....

** Dr sms ni gay ke??? kekkekekke
aku mmg suka benda gosip2 ni....

khakhakhak

Feedjit