Selasa, 16 Oktober 2007

aku kt itm

aku skrg kt itm,tgh wat asemen yg agak melambak,ade hazahari ngan lily,
lily nk wat asemen dia tp dia asyik bace buku team medical dragon jek aku tgk,
bagus2,sorang lagi kawan aku yg dah kemaruk ngan komik tu,
lps bace komik nk layan cd dia lak,
tgh addicted gile

ni adelah wajah ceria aku sbb leh online wireless kat itm,
bes sbb tade bebudak itm time raye nih
so,leh la aku dgn jayenye menggunakan tenet smbil mengapdate bog aku,

aku akan sentiasa cube mengapdatekan bog aku sekerap mungkin,
sbb aku leh online dimana saje aku berade,
dengan kecanggihan tenolgi zaman ini,kite leh juge apdate bog dimana sje anda berade

itu je aku nk cite pade hari ni,kalu nk tgk bog cite pasal raye,bette bace bog aton,sbb aku raye ngan dia kan,hahahahhahahaha

4 ulasan:

@tune® berkata...

pergh...mmg hebak zaman skang...sile la bace blog sy...

helomynameisjaye berkata...

aku suke kecanggihan wireless...
hatta di angkasa lepas juge leh wireless..muleh ke??
hohohohoho..munkin patut tanye sheikh musapar

suya berkata...

wayaless ngeeeeeee

chucky berkata...

hebaaakkkk

Feedjit