Jumaat, 19 Oktober 2007

huh????

hari ni,mcm bese,aku malas nk kije,
tp sbb keje dah banyak,so mne leh x keje kan???
smlm lg truk,rase nk muntah pon ade,
aku gagahi juge sbb ademiting kat nothpot kul 11,
sib baek miting kali ni ade hasil
kalu tade,mau aku luku pojek ni gak suatu hari nnt,
pastu aku penyekkan pojek ni dlm longkang tepi heway,
mcm bese,aku akan jadik bahn selingan sbb aku mmg pendek,
sbb derang nk buat kaunter,bos aku tanye,nk letak slab ke x?sedaaappp je dia kate,kalu saye maybe u olang boley nampak,tp kalau fajiana,nnt nmpk rambut saje,
ampeh tul bos aku,
walopon dia cine,tp dia ajor aku manyak mende,
lim pon same
zam pon same,
sbb tu walopon gaji aku kecik,
tanggungjawap agak beso(kononnye laaa,hahahaah)

aku bukan kejo ape pon dlm dunia ni,
sbb ijoy dah tulis kat bog dia aku engineer tersohor
so kene la tunaikan ape maksud tersohor tuuu,

aku cume nk belajo betul2,amik experience,
kalu gaji aku dia kasik naek aku stay la,sbb bos pon ok,
tp kalu cipuuutttt je,mmg aku angkat kaki lps aku dah hebaaak.

skrg ngan org2 opis yang lain pon aku jarang cakap ngn lepak,sbb aku agak biji,
lgpon tade ape sgt nk ckp since aku dah jadi pendiam ni,
rase nk kosentret kat kije je,



aku kene demam sket sket,ntah bile nk blah ntah demam nih,
aku nengok tade blah pon,mcm nk stay jeee,kurang tade,tambah pon tade,
ampeh,ni namenye stgnant fever,
haram jadah ntah betul ntah idak aku ngejenye tuuu,

dah laa,aku nk sambung wat drwg,susah lak gune lappy ni,x puas sgt,
kalu pc,bes gak,
ekceli lappy ni x leh sambung ngan tenet,camne ntah lim godek lappy ni trus leh online,hehehehe
abes laaaaaaa
abess laaaaaa
kikikikikikikik

nnt kalu aku pree aku apdate laa
malas sgt nk apdate,
sbbbbb, malaaaasssssss sgtttttt,

tatatitititutuuuuuuuuu
adios amigos berambus





Tiada ulasan:

Feedjit