Jumaat, 29 Oktober 2010

yeay...dah pulang


bes bes bes..
aku rindu meru..aku rindu sak alam...
aku rindu main bola...leh tenok suky lari mcm kijang
azu lari macam lipas kudung
ecah lari macam GAY..atlet amedika okey..
along lari macam harimau...(pesamaan ngan maybank)
yang lain,aku x jumpe,so x leh nk kompare lari mcm ape....

rindu mak ngan ayah,tp,mase aku balik rambut dah potong,
sorang kat umah pon x perasan,aku siap geleng2 kepala lagi,
cume syakura 'aisy je jerit2..aku rase,dia perasan mak yang kesayangan dia dah potong rambut...
bijak budak umur 6 bulan ni bodek aku


dia selalu buli aku dalam diam...aku suke dibuli dia....

edward scicorshand wif candy@mak lampir


smbil nebes tengok desperate hauswife


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha! X kuasa chucky! I dah lama x menonton si 'desperate' tu. Season bape dah skunk? Seyesly suda tgal. Dulu x penah miss! :)

chucky berkata...

hahah.layan old sezen nyee daaa..
sezen 5 ..kekekek
nm sgt x de kije

suez berkata...

desperet hauswaif sizen berape2 pon leh ulang tengok je kan.
eh comel la bebi tu. kem salam kat dia.

chucky berkata...

dia kata,waalaikumussalam,nnt kenalkan dia nga syamiel..ekeke

Feedjit