Ahad, 17 Oktober 2010

konversasi maut

pda satu petang ahad yang hening,smbil aku tengok maya karin mengacara rancangan nona dlm keadaan yg sgt LMAO.......
ditemani rakan2 yg macam cacing kepanasan dlm keadaan separa nekad......

skrin tepon aku tertera tulisan

calling..
..mak saya...

mak aku tepon???ape hal la pulak???
aku dgn muke x besalah terus angkat phone

aku:heloo
mak:yang
aku:ye
mak:ko ape cite.apesal lama x balik
aku:hahahah
mak:mak ingat ape2 dah jadi ngan ko
aku:ade la mak,cube mak bukak fesbuk(ayat bodo aku cube menenangkan mak aku)
mak:mak mana reti bukak fesbuk (dengan nada separa geram)
aku:jap lg kul 4 yang balik,mak nk ape2 ke?(ayat bodek),sapa je ade kat umah,(ayat amik hati)
mak:ade kaksu, uda, adik,ayah,(smbil adik2 aku menjerit beli mekdi yang)....alaaa,mcm biasa laaaa
aku:ooo,bubur ayam mekdi,nnt yang beli
mak:okey...
aku: bai mak
mak:bai

aku,adelah anak paling teruk kot,
kalau adik2 aku,ade gak kol parents aku sekali sehari,
.....aku????
jgn harap laa,selagi mak aku x kol aku,mmg aku buat x reti aje

tp,papehal,aku tetap sayang parents aku..
family comes first walopon aku x reti nk balik umah

dulu,lg teruk,aku smpai je umah,mak aku suh adik2 aku salam aku tanda perli,
hahahaah

"g salam yang tu,dah lama dia x balik umah""~erk~




5 ulasan:

suez berkata...

kadang2 ngan family ni, susah kan nak cakap/tunjuk yg kite sebenanye syg diorang? tapi aku rase semua faham dalam ati kot.

jijah montel berkata...

mak akak pun suka bubur ayam mekdi.. heheh

chucky berkata...

swana..aku stuju..sbb aku kan keras hati sket...mne reti nk tnjuk2 neh

kak liza,ntah2,nnt derang lepak mekdi sama2

nad berkata...

wakaka.. aku pon cam ko gak.. ngee
XD

chucky berkata...

ahaks,nad..kite mmg sama kot...

Feedjit