Ahad, 24 Oktober 2010

GAI-JIN

tgh2 malam ni,mule la aku sangap....mabok..jadik gile bile aku x leh tdo,

mlm ni main futsal,aku x fokus,jo ade dp mata pon,aku x nmpk dia,bukannye jauh jarak dia ngan aku,2 kaki aje,tp,ak rase mcm ade org g bomohkan aku supaya x nmpk jo,tu blom lagi aku pas bola kat opponent x pon ntah mne ntah aku pas bola...mmg sucks gile aku main bola mlm ni...

aku lost..total lost...bile minda&jiwa aku x besatu...mule la aku melalut...

x semangat aku main futsal bile team mate aku kene pecah..i mean dlm tonemen
x best giller..
rase x nk main pon ade

last time,game kat ampang,walopon main 7 jin je yg ade,
aku rase,feel dia sgt bes,dapat no 3 pon x pe laaa, (gampang tul cite tv3 ni,x best langsung)
rase team spirit sgt ade...(walopon scha alyahya comel,tp,cite ni buatkan aku nyampah tgk tv)

antara zed zaidi ngan aron ajis,sape lg hensem???


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mmg tak best group pecah 2 team.kadang mereka takkan pernah paham. kami juga pernah rasa situasi ini.

chucky berkata...

yeah..terima kaseh kerana memahami

Feedjit