Khamis, 7 Oktober 2010

cite pendek..org pendek..semua pendek

aku mmg pakai kamera murah,henpon murah,jadi hasilnye mmg murahan...
tapi,kalau takde mende haram ni,aku mmg payah,
agak2 korang sakit mata,pandai2 la ejas,x po,reformat mata korang

tajuk album wat the.......

dieprsilakan gambar petama

Photobucket

menandakan,keta aku x smpai 2 tahun,dah cecah 100k kilo......hevak kan???dah macam bawak lori muatan berat aku punye mileage....

gambar kedua...dan seterusnyeee

Photobucket

melepak ngan dia kat OU smbil mundar mandir carik seswatuuu

Photobucket

yeah..kami bejaya.....

Photobucket

petama kali jumpe fanta ngan kawan dia(the one who kenot be named)

Photobucket

feez masih x pecaya,fanta mampu beat dia

Photobucket

mengajar budak botak bermain UNO....

Photobucket

ade hati nak naik skybridge kat KLCC...x pe la,korang naik dulu,aku nex taim

Photobucket

gaya manusia pro nyanyi karaoke ..x yah pegang mic....suara pasti sumbang

*
*
*
*
*
ni kes paling aku xleh belah,ade ke buat adhoc farewell party utk aku,aku g lumut,3 bulan je,itupon,kompem aku balik meru hari rabu ngan jumaat tiap2 minggu okey...saje je nk jumpe aku la budak 2 ekor ni,rindu sgt kat aku la tuuuu...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

dah lam,jom balikdah malam tuuu..nnt mak aku marah


6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hai.. nak promote ke laki aku tu chucky oi... hahaha! :D Semedang aje ada pic dia kan! :D

chucky berkata...

hahahah...bukan promote laaa..saje je..kasik dia fofular

jijah montel berkata...

ko gi lumut? berlumut lah ngko chucky..

chucky berkata...

bukan belumut,makin hitam ade leee

Fanta Giro berkata...

heyy.. ada rupanya ko letak gambar aku... bangga kejap.. hahahah...

chucky berkata...

hahha..ko kene la bangga...muke ko akan jadi fofular

Feedjit