Sabtu, 4 September 2010

malam dah gelap

cilakak,ini ad hoc plan,main terjah2 je aku g makan ngan derang,sbb,masing2 laki g bebuke "guys only",jadi,"girls night out" is on....
memandangkan jalan jem nk mampos bulan2 ramadhan ni,aku lencongkan keta aku ke rumah khuz,smbil menunggu keyrani..

jusco mahkte cheras x de org weh,aku paking keta kat depan2,mak ai,ni jusco ke pasaraya bintang????beguling2 aku ke papa john pon x rasa malu

kali ni,bahasa kene jaga,kalau nk maki2 mcm selalu,kene g jauh2,sbb ade baby,
keyrani,sempat tutup telinga anak dia dlm kandungan masa aku mencarut2 tanpa sebab..

Photobucket
aku x tau ape masalah dia suke gigit neh,mak dia pon dia geget,tp,bile awek2 dukung dia,reti lak dia buat muke comel ngan x gigit awk2 tesebut..anak yg bijak

Photobucket
petame kali aku jumpe dia taim dia ngandung,gile,aku bajet perangai dah berubah,cume kurang mencarut ngan menjerit2 je

Photobucket
bajet kiut la khuz,aku tanye dia,mne duit seringit2 yang aku mintak tukar,dia kata x de,sbb,aku mmg x bgtau dia smabil sumpah seranah aku belakang anak dia

Photobucket
bajet comel sangat,

Photobucket
aksi ngeri di malam akhir2 ramadhan..hantu x kuar,derang yang keluar

Photobucket
aku je masih single

kdg2 aku x caya,derang ni dah kawen...

Tiada ulasan:

Feedjit