Khamis, 2 September 2010

dah tua baru nak main beskal

selama ni,kalau aku g KL,tgh2 mlm,nmpk budak2 or org naik beskal ramai2,aku kata,
"x de keje ke dreang ni",
"x de akhlak agaknye,"
"mak bapak derang x marah ke"

last2,aku lak bile naik beskal tgh2 mlm kat KL,rase bes,baru aku tau,rase bes dia,lg sedap dr makan pau tanjung malim,
yang naik pon,bukan nye budak2,
ramai yang kalau kawen dah ade anak 3,


geng beskal
caption"aku yang poyo tgh test tayar ni cukup bulat atau tak seblom beraksi"

Photobucket
caption"yes,kaki aku mmg x smpai nk bawak bmx,apetah lagi superbike".

Photobucket
caption"bukan aku x de beskal.ade org tumpang posing ngan beskal aku"

Photobucket
caption "aku kire longgok je neh"

Photobucket
caption"melebihi kelajuan cahaya adlah perkara paling hebat yg aku leh buat"

Photobucket
caption"ape barang g hard rock naik bmw..naik beskal laa"(ini petama kali aku tau location hard rock cafe,selama ni aku lalu,sumpah aku buat x tau aje"









4 ulasan:

jijah montel berkata...

errkk.. dah lama tak kayuh basikal.. ingat lagi ke aku nak kayuh guane..

chucky berkata...

hahaa,gud lak cekgu jijah..
i takut nnt you willy melebih2 pulak

suez berkata...

oo maksudnye budak2 yg aku jumpe tepi jalan tgh mlm tu ntah2 umo diorg pun buleh ade anak 3 gak kot. patutla makbapak diorang tak marah.

cam kool lak. tapi aku tak pandai bwk beskal. so simpan je hasrat.

chucky berkata...

haahah,su,
mcm tu lah,ape yg ko nmpk,yg tersirat ko pon tekejut..
x pe,nnt suh syamiel main beskal

Feedjit