Rabu, 8 September 2010

ad hoc plan

setelah perancangan plan pada petang semalam gagal,sambil aku menyumpah suki menjadi sup sesumpah,sebab dia aku x g sg wang...
pastu,teringat pesan ayah aku,ckp,jgn salahkan org lain,salahkan diri sendiri dulu,
jadi,aku pon meyalahkan diri sendiri kerana mengajak suki dan kesimpulannye,suki x salah,aku tetap yng slah...

aktiviti aku tepakse menskodeng manusia kat mid vali smbil menunggu sayang2 aku yg lembab hadir menyerikan suasa petang syahdu aku,
aku x pedulipon pengumuman bebuke posa sbb aku x posa,kang kalau aku sebok2 nk buka ngan derang,cm x bes la pulak,

mereka mmg lembab,jadi tepaksa aku main game kat tempat kanak2 utk menghilangkan rasa sayu aku,
token ade belen 2,nnt,aku x nk g balik kampung tp nk lepak kat mid vali main game,

anom selalu kata,aku ade bela saka,ntah ape kene ntah dia kata aku gitu,x baik sungguh,suki lak kata aku ade iblis dlm badan yg x mau keluar,pulak,macam2 tohmahan diberikan kepada aku yang comel ni,nampak sgt derang dengki dan mempunyai hati yang durjana,

setelah melantak dengan hebatnye,aku g umah anom makan nasik tomato alia pulak,smbil borak2 ngan membuke semua cite yang tesimpan yang aku rasa,dah boleh masuk arkib negra utk dijaga rapi...

tggu la nom,satu hari nnt,aku buat kau nanges okey

4 ulasan:

Daya berkata...

Selamat Menyambut Hari raya k

chucky berkata...

selmat hari raya juga

Tanpa Nama berkata...

Hahahahaha! No komen... Entry yg sgt kelakar. :D

chucky berkata...

hahaha....komen jugak...x kelakar laaaa..biasa2 ajeee..hehehehe

Feedjit