Selasa, 28 September 2010

cinta ini membunuh kuuuu


Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

[Reff]
Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Back to Reff

…. Wooo…Uuhh…Haaa…

Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I love this songs so much! Even though xde kena mengena.. lirik dan muzik sgt masyuk! :D

::..dYa..:: berkata...

sangat suke lagu nie,

Tanpa Nama berkata...

suka lagu ni
but try dengar yang lagi best
Dadali Band-Di saat aku mencintaimu

chucky berkata...

zara...lagu ni kompem ade kene mengena ngan i..x pe,u layan je okey

cik nor..saya pon sama

choki...baik,saya akan cari lagu tesebut

aizuemi berkata...

yup.. sy stuju.. mmg lagu Di saat aku mencintaimu BESH~~~~

chucky berkata...

yelah2 ..aku nk g dengar neh

Feedjit