Sabtu, 28 Ogos 2010

kawan

dulu ngan sekarang,aku still ramai kawan
kawan suke,kawan sedih,kawan sekali sekala,kawan gossip aje,kawan makan aje,kawan etc..etc..etc...

since aku dah kene dismiss dr uitm,aku dah jarang jumpe kawan2 kelas aku,
x pe la,aku pon paham,busy masing2,sekali sekala dtg,boleh la jenguk derang,tp,haram sekali pon aku jenguk derang,
bukan sbb aku malu sbb aku dismiss,(aku x penah malu okey aku dismiss dr uitm)
cume,masa je x ijinkan kami betemu

kawan kawan yang penah baik ngan aku,yang sekarang dah x baik ngan aku atas masalah peribadi dan peribodi,aku dah x nk kontek semula,
bukan aku marah atau benci pada derang,aku pon dah lama maafkan ngan aku x mau ingat pon ape yg ,aku harap derang maafkan aku...
bapak aku pesan,
"kite jgn pikir salah atau buruk derang,selalu la pikir kebaikkan yang penah derang buat"
its just dat,i dont have the feeling to get back togeder like we used to...
less past,more future
ntah,x nak pisang berbuah bekali2 kot,
ramai kawan,leh semakkan otak...
its better this way....kot

for those kawan yg still besama aku,
just wann say thnx for being there for me...
i really do appreciate your kindness

love you guys

selamat hari raya ngan maaf zahir batin


2 ulasan:

aizuemi berkata...

hehhee.. aku ske pesan bapak ko tu.. sbb.. aku pun mengamalkan konsep yg sama.. siapa aku utk membenci..

chucky berkata...

hehe,jgn membenci,x elok okey,positive thinking ye beb
chill

Feedjit