Isnin, 2 Ogos 2010

atuk...1925-2010..

HJ Siras Bin Hj Lias...
1925- 30th July 2010...
tarikh lahir sebenar dia lahir,
aku x tau,aku bajet,
sure bukan 85 tahun,aku bajet,sebaya ngan tun mahathir,
kalau atuk aku kawan ngan Tun dulu,
sure atuk aku jadi menteri dlm kabinet...

Kalau Dengar moto arwah atuk aku balik dr surau,
ramai org akan lari g amek air semayang,
sbb,
takut arwah atuk akan tanye sorang2 temasuk makcik2 aku..."dah semayang ke belom???"

tahun ni raya,sure lain.....
atuk dah x de...
sedih wooo...
kalau x,kurang2 leh pow atuk RM5...

alfatihah uk atuk ...
semoga rohnya dicucuri rahmat
amin ya rabbal alamin








2 ulasan:

Daya berkata...

Al-fatihah untuk arwah

Tanpa Nama berkata...

al fatihah
tbe2 teringat arwah wan

walaupun shaye benci die tapi sy tetap syg die

Feedjit