Sabtu, 28 Ogos 2010

blog jogging

sapekah mereka yang menjengah blog aku?
aku tgk kat shoutbox
ramai lak manusia aku x kenal...
tp,kebanyakkan derang ade iklan ...
maybe derang nak aku jengah blog mereka semula sbb nk duit dr iklan yang ade
(kebanyakkannye mmg gitu pon)

aku jengah je
mana yang best,yg ade bg ilmu ngan yang kelakar sket,
aku simpan link derang..
mne yang mcm budak2 sgt,yg x best,yg ntah pape,
baik korang ......
argh,suke hati korang la,blog korang,x kn nk ikut kata aku
kalau aku x suke,x yah aku save

tp,aku x kn jadi folower
blog aku juge x de folower,
kalau bg RM1000,baru aku folo

blog aku x de iklan,sbb,
bakpe nak iklan2 ni,
nk carik duit lebih yang belom tentu leh untung sgt pon,
tp,kalau korang kaya ngan ade iklan kat tepi tu,
aku ucapkan,tahniah,aku respect korang
(pada pendapat aku,korang,ikut suke korang,)

blog aku x fancy2
sbb,aku x suke semak2,
kaler2,
biar hitam,sehitam kulit aku..
biar hitam,sehitam hati aku

blog aku x de lagu2 kat tepi tu
sbb nnt bising laaa,
kalau aku nk lagu,nnt aku upload je dr you tube ke ape ke
lagu tu sbg tanda perasaan aku pada masa itu...




4 ulasan:

hayati berkata...

haah, aku pun same.. kadang-kadang komen pun x.. cume jogging-jogging melihat hidupan orang lain je~

chucky berkata...

ko jgn jalan2 carik pasal sudah

suez berkata...

macam nama blog kawan aku plak, blogjoging.

chucky berkata...

huh,mesti dia penat

Feedjit