Khamis, 21 Mei 2009

night angle or night angel?


haiyak!!!!!!!

sempena aku kene re study (repeat) paper sem lepas (HAIL YEAH!!!!)
aku tepakse mengumpol duit dengan membuat part time

part time 1,

aku keje ngan hazari,buat projek kecik2,tolong buat paper work and bg ape2 khidmat nasehat ataupon yg dia nk

banyak buat construction x pon renovation wok..so
kalu korang nk renovate umah @ opis or supply brg utk umah ngan opis korang,
nk buruh binaan or nk org buat keje pembersihan bg tau la yeahhh

part time 2;

aku keje kt night car wash kat sec 3,dekat caltex,sebelah mc'd sec 3 shah alam,
mlm aku ade sane(kitorang jage mlm je,siang org lain)
jgn harap dapat diskaun,tp boleh dapat puas hati sbb kitorang cuci keta korang bersih...
kalau x puas hati sile beritahu kami,kalu puas hati,sile bertau rakan2 yeahhh
kalu aku x de,tu tandenye aku bukan diberhentikan yeee,tu tandenye aku ade kelas x pon,aku dipaksa cuti....

sile mampir yeahhhh


5 ulasan:

suya berkata...

yeyey..pastu ko leh banje aku mekdiiii

@tune® berkata...

nak jugek
nak jugek
makan mekdi

helomynameisjaye berkata...

errkk..aku juga..kihkihkih

chucky berkata...

x mo mekdi,boikot...
budussss

jijah montel berkata...

wahhh.. rajinnya wat part time.. cari duit nak kawin ke?

Feedjit