Sabtu, 16 Mei 2009

kehadapan dan kebelakangan cikgu ♥

kehadapan cekgu² yg pernah mengajar aku ,
juga kebelakangan kepada kawan² aku yang menjadi cekgu dan tak pernah mengajar aku

cekgu
,semua org kata,keje kamu umpama cahaya menerangi malam.

cekgu,
korang jugaklah penyuluh hidup kepada pelajar² yg bengap,bahalol,tolol
dan kamu org jugalah menerangi jalan supaya lebih cerah kepada budak² yg dah mmg bijak sokmo

tp cekgu,(utk cekgu yg pernah mengajar aku saje)
aku kat sini nak mintak maaf pada kamu semua cekgu,
aku selalu tak buat homework
aku selalu tido dlm kelas(gara² nasik kawah)
aku selalu buat lawak bodoh dlm kelas(konon nk ilang ngantuk)
aku selalu lari dari sekolah semata² utk berjuang utk mengharumkan nama sekolah
aku selalu mencarik pasal dengan kamu
aku selalu mendengar lagu daripada aku mendengar kata² kamu(kan lebih elok kalu kamu buat penyampaian dalam bentuk lagu)
aku selalu membuli ketua darjah/ketua tingkatan kerana mereka sangat baik orgnye
sumpah cekgu,mase periksa aku x pernah meniru...

maafkan aku cekgu♥

cekgu,terima kaseh cekgu,
aku tau,korang mesti ingat masa depan aku malap ataupun akan gelap kerana perilaku tak senonoh aku
tp cekgu,
hidop aku kire ok lah sekarang ni
tak susah sangat,x senang sangat...
kire kalu campak aku kat mne²
insyaAllah aku boleh bertahan....

terima kaseh cekgu

kebelakangan kawan² aku yg menjadi cekgu

kalu korang nmpk ade anak murid mcm perangai mcm aku atau lagi teruk dr aku
jgn la korang rotan derang
saiko je otak derang
biar padan muke derang
kalu nk belajar cara² nk saiko studen
meh aku ajar korang

tp,nex year punye hari guru,jgn lupe coklat,teddy bear,bunga dan ape² yg mahal ye

selamat hari cekgu cekgi

6 ulasan:

jijah montel berkata...

baik cikgu.. akan saya ingat pesanan cikgu itu sampai bila2 pun...

suya berkata...

hapi ticers dei!
me ur ticers pet

chucky berkata...

bagus cekgu liza

teachers pet...warisan wanita terakhir

helomynameisjaye berkata...

wahh..anda mmg legendary student.hokhokhok.high 5 bru!

@tune® berkata...

sian cikgu
sina lg kt pengetua
hekhekhek

chucky berkata...

high 10 pon muleh

pn limah ke uda?

Feedjit