Khamis, 14 Mei 2009

baiiya,saya mau juga

suatu tengah hari,di stesen esso,batu 3,

aku: pam 11,rm30
baiya:ok
aku:bai,itu apa lu kasi sama diaorang bai?
baiya:kalu isi ampat puluh,dapat satu kotak tisu
aku:alaaa bai,lu kasi saja sama saya,tade sapa tau punye
baiya:nnt dalam punye orang tau
aku:aiyo bai,kalau saya isi rm 40,lagi soploh ringgit punya minyak,saya mau letak mana?
baiya:(senyum aje)
aku:lu kasi saya la ye bai,tade baik lu kedekut

dia pulangkan duit balance sekali bg sekotak tisu......dapat gak aku tisu brand esso.....

pengajaran hari ni: ape brg free,tanye dulu,lepas tu,kalu x leh dapat,try bodek dan bodek,,,tp,kalu dia x mau kasik,baek lu olang blah aje

4 ulasan:

jijah montel berkata...

tisu cap esso pun ko nak gak?.. asal free jek sanggup buat ape saja tu.. hehehehhe..

helomynameisjaye berkata...

tisu ape barang baiii.lenkali mintak cekelat la.bule share sesame kawan.agagaga

suya berkata...

so tisu tesco ko dah leh tuka la ni?

@tune® berkata...

eleh..
xkn nk warga negara asing??
xsanggup aku nk bertandang kt bangladesh sane

Feedjit