Isnin, 5 September 2011

tak dulik..nak layan K-POP

saya minat K-POP,nampak cam x seswai j ngan umor saya,tp,saya dulik hape..hahahahahaha,
kalau M-POP?????(malaysia pop)...hahaha,ade la,saya minat sikit2,layan2 suam2 je,stkat yang artis KRU tu saya rasa,x la rasa PUKE BLOOD sangat...tp,yang satu grup ni..adehhhhh..geli hokey..hahahahahaha

menari ntah ape kejadah nyeee....lembek..harapkan rama..muke pon ....adehh..ade la yg boleh,tp.malas nk kutuk,kang asik dapat doa aje akuuuu..tp,kalau nk jadi artis,jadi la betul2..marah aku tiber


kalau stakat kumpolan VIP,aku leh layan lagi arr...joget x la lembik...



nah layan super junior...sori..sorii


p/s:saya rase,rambut saya mcm artis K-POP arrr


2 ulasan:

@tune® berkata...

terus terang aku ckp alku xsuke M:24:7 tuh..
dahla 12 orang...

muke jambu...

lembik aku setuju..

lagu ade isnin sapai ahad...

part ari jumaat mendoakanmu tu kuar plak muke negro..mmg xleh blah!

chucky berkata...

mmg laa..aku rase nk cepuk aje...x pee,bg chance dulu arrrr.....kalau semua x leh pakai..adehhhhhh

Feedjit