Selasa, 6 September 2011

dah 4 hari,baru ayah saya perasan

dah 4 hari,baru ayah saya perasan rambut saya dah pendek....dia tanye,saya ikut style sape...
dari dalam bilik mandi mak saya jerit "dia ikut style HAZAMA"......adehhhhh,mak saya neh,pandai2 aje,

Saya n buat style lain sebenarnye,tp,alih2,jadi mcm beber semula....x pe laaaa

pagi ni kat tv3 incang pasal org2 tua yang kene tinggal kat umah org tua2..sayu saya nengok...kesian derang..saya harap,saya x buat kat mak ayah saya gitu,

walo macam mane pon mak ayah kite dah buat kat kite,kite kene la betanggungjawap selagi mampu....

mlm td layan cite CJ7 ngan mak saya,mak saya la kate cite tu bes,agak menyentuh jiwa jugak arr bile bapak budak tu mati (stephen chow)....tp,part dia perasan hensem,agak bes.....hahahaha

sile jaga ibu bapa anda semua..sekian..terima kasih...

1 ulasan:

pearl berkata...

masalahnye bapak aku kawin lain. aku tak suke. aku menyampah. muda lak tuh. ha nak buat mcm mane? mak aku menderita. kalo ko mcm mane

Feedjit