Khamis, 8 September 2011

bile kahak menguasai paru2

habes!!!habes!!!adehh..kahak ni masih betapa di paru2 aku neh...dang!!!!!

jeruk adelah seswatu yg sgt tempting hokey..sangat amat...bangat....
kalau adik beradik aku g beraya umah mak uda or mak andak,mesti jeruk je yg derang makan,mmg teruk derang ni,dah la buat selambe konker kawasan...

tapi............sekarang........aku x lehd ah makan jeruk macam selalu..x kan faktor usia kot????aku baru 18 tahun..dang!!!!kalau aku makan jeruk akannnnn

1.kene selsema
2. dr selsema jadi kahak
3.bile kahak jadi athma
4.bile athma,x leh nk main futsal...

dang! dang! dang!

aku makan ubat batuk,kurang,brand DYNA...kahak pon abes,tp,selo sket laaa

adeh..kahak..please go away..thnx...

2 ulasan:

aku.mamalia.wanita berkata...

chucky, semoga ko berjaya menguasai kembali peparu ko... chaiyok! chaiyok!

@tune® berkata...

ceh...
aku pon semmmmmm

Feedjit