Isnin, 15 Februari 2010

sesi bedialog

diakala petang,semasa tgh layan cite the women kat tv

mak saya :yang kau cuti seminggu ke?
aku :iye mak,nape?
mak saya: abes tu,seminggu la x keluar umah,tgk tv je?
aku :iyelah mak,nape?

~sambil menggeleng kepala beliau yang nampak comel dibawah serkup putih~

aku :mak ni,yang keluar mak bising,yang duk tgk tv mak bising,yang tido mak bising,yang main
komputer mak bising,yang nk basuh baju,umah kite basuh baju pon sekali sekala,nk kemas
umah,umah mmg kemas,nak masak,yang x reti,nnt x sedap mak bising,

~mak aku diam lagi~

aku :yelah,esok yang ngaji
mak saya:heheheheheh

ni kes x caya la tu aku nk stat ngaji,kalau aku cakap aku nk g umrah ngan bam2,mesti mak aku panik


3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

hihihi..reves saikologi.weh aku pon dah lama tk ngaji ;(

Lynn Nasir berkata...

hehe..ngaji rupanya, aku pikir apa la yg tak kena tadi..cess..

suya berkata...

erk me too jayy

Feedjit