Ahad, 21 Februari 2010

menang jadi abu,kalah jadi arang,seri jadi abu bakar

venue:putrajya
time:pagi smpai malam
cuaca:panas bedeting (kalau letak air kat badan,sure air meruwap siap bunyi ssssssssssss)

hoi hoi dan hoi,ekekekeek,
mcm haram je introduction aku tuuu,saje kasik ganas,sbb,konon² ,main futsal,kene ganas2 le,x de maknenyeeee,ini aku x leh tdo pagi² buta ni,sbb badan aku tgh keluarkan haba time tdo(i am generating radiation Heat transfer),dlm mimpi aku cume nmpk panas terik jeee

semalam,ade game kat putrajaya,seumur hidop aku,mne aku penah main futsal atas jalan,asik main bawah bombong saje,ade kipas aje,sekali,hamek kau semalam,panas dia,perghhh,x hengat dowh,Allah je yang tau,main smlm yang cume beberape minit,penat sbb panas,nk minom banyak²,toilet bapak jauhhhh,kang ade lak insiden pelik2 belaku,ai x tanggung nokkkk

first time beb,first time form team neh,aku x tau la,masalah komuniakasi paling besar,kelam kabut main,lain plan lain lak jadi,benda tak plan,selalu lak jadi,hahahahhhahh,tp,semua tu,bejaya dikaber balik..baikkk punyeee,
nombor keramat semalam,
2-0-2-0,0-2-0-2,tu bukan no tepon,tu nomo keramat,g kedai 4D cepat²,kalau nasib menang,kalau kalah,ai x de pon nk kesahhhhh
2-0-2-0 = setiap game menang dgn score 2-0,
0-2-0-2 = setiap game kene tibai dgn score 0-2
ni sbb no tepon ct la neh..

tp,walopon main mcm ntah ape² smlm,komunikasi bekesan tu bejaye gak dapat no 4,kaki aku toksah cite la,mcm ade api membara je dlm kasut tuu,

aku,lepas game,selalu balik umah,tdo ke,jalan² carik pasal ke,sekali dah tejebak pulokkk ngan derang ni,ajak g alamanda,hamek kau,karok smpai suare suara yang dah mmg ilang terus x jumpe,huh,ade la satu manusia tu la kan,nama dia fina, ckp,selalu nyanyi dlm jamban,tp...sedap lak suara dia,tp,skrg ni,aku x leh erase bayangan timot ngan elly joget gaya inul time mawar nyanyi lagu inul....hak hak hak,harap² cepat² la ilang memori tuuu


Photobucket

team semalam
atas:fina,ct,elly
bawah:timot,mawar,CK



2 ulasan:

suya berkata...

wahhh tarikh yg mmg keramat.bukan segamat.egegegee

chucky berkata...

yelah,baru aku perasan,20.02.2010
thnx suya

Feedjit