Khamis, 18 Februari 2010

sebab aku x tidos

setiap hari isnin smpai rabu
pukul 12.30mlm ----. 1.30mlm,
siang pukul 2-3,gillos,x kn nk balik umah semata2 nk tgk sinetron?

kalau aku x tdo
ini la keje aku
(ini bukan mcm blog j yang buat review utk movie or tv series).
sambil aku mengugel pelakon2nye,
tepakse aku tutp banyak windows/tab,
sbb,makkk aaaiiiiii,
giloos,banyak gillos gambor yang x cukup kain nih
nasib baik org kafir,
astaghfirullahalazimmmmm
heheheeheh
(sib baik bodi mantaapp kauuu)
most of the guy,model spenda kot,
dah aku gsearch image,mesti ade gambor pakai spenda
jgn salahkan aku,salahkan pokcik gugel
yang pompuan pong sama,main dedah2 aje
hish..ekekeke

cite duyung ni,kalau dulu,kalau nk ade kaki kne korban suara,naik darat jadik bisu
tp,
sbnrynye leh mcm2,
mak dysebel ilang ingatan
dysebel muke dapat paruttt
pn guada jadik gemok
erebus,kalau x dpt cinta dysebel,dia mati.(sedih..sedih)

kang,kalau aku letak gambor2 tu,korang kate aku ape pulak kann,
meh aku letak gambor sopan2 je,
bukannye korang x leh gugel kaannnnnnnnnnnnnn????


Photobucket

ini mak kepada dysebel(heroin ikan duyong) ,mak dia naik darat dulu sbb syok kat mamat daratan,tu yg anak dia pon ikut perangai mak dia,mak dia ni ekceli permaisuri kat kerajaan duyong



Photobucket
ini lak yg bg kaki kat duyung2 nk naik darat,lps gaduh ngan permaisuri baru (lps mak dysebel naik darat,org lain lak jadik ratu,jahat lak tuu),minah ni jadi penyu lakkkk
nama dia amafura dlm cite tu,ape punye nama laaa

(alamak,gambar amafura ni terlebih sudaaaah)



Photobucket
ini lak anak queen yg jahat,anak pon jahat,mana tumpahnye kuah,kalau x kebawah kan?dia ponn suke fredo(hero cite ni)



Photobucket
ini lak,kawan baik dysebel,dia ni mmg minat kat dysebel dr dulu,kalau dia x dapat cinta dysebel,dia mati neh,hensem kan?????masa kat laut, x hensem sgt sbb pakai mende2 menngarut,naik darat,smart lak...rreeeooowww



Photobucket
budak kecik ni,bestpren ngan dysebel,gillos pandai belakon,muke,mmg rase nk tendang je sbb x kiut langsung,tp,belakon,kalah pelakon tambahan yg senior



Photobucket
ni la si dysebel,naik darat nk carik mak ngan syok kat fredo
dulu,body dia x lawa,ade sekali aku tgk filem dia kat umah,
skrg,ok laaaaa,



Photobucket
boifie ai..ekekekek(in my dreams)~abang fredo


8 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

sinetron filipine lagi boleh layan dari indon nok sbb pelakon dia cung2.

;)

suya berkata...

adek tu sempoi.mak suke

@tune® berkata...

hihi...da..g la tidoooooooooo

@tune® berkata...

hihi...da..g la tidoooooooooo

Lynn Nasir berkata...

owh, best rupanya citer dysebel ni ek. kalo tak kerana review ko ni, aku tak tau pun mende apa dysebel tu. nnti nk try tgk, kalu best aku pos cupcakes kat ko ok?

chucky berkata...

j,best sbb cantik mata memandang,ekekeke

tu arr,mng banyak anugerah tuuu

x leh tdo,dia mcm tau2 je kene tgk sinetron

ko kene layan awal2 sket nuron,baru tau jalan cite dia,tp,bab post cuppies tu,pos je,x yah tgk cite tu pon x pe..ekekeke

jijah montel berkata...

bf u? ekekekkekekkeke.. gelak goleng goleng akak caki oiiiii..

chucky berkata...

jehless la tuuu

Feedjit