Ahad, 17 Januari 2010

my life

huhuhuh
pack
life aku mmg tgh pack
mesti abeskan study tahun ni
kata hazari(husband lily)."biar grad lambat,asalkan grad pakai jubah,ni grad awal,tp,habuk pon x de"
so,
aku habeskan study aku dlm keadaan wasatiah

mlm isnin,rabu,jumaat~malam bersukan
selasa,khamis,jumaat~kelas
sabtu ahad,depends ikut mood aku ngan crook2 gagak hitam yang ade

study~time keje,aku study
time keje~ aku keje laa,x kan nk ngulor manjang,agak2 laaa

alat tulis,pon dah ade
cume,peraut aku=pengasah pensil=sharpener aku,
aku x nk kasik kene udara,
jay cakap nnt tumpol~statement gampang gile dr jay,"udara"..wakakaka

kalau ngantuk time bawak keta,ajak suya nyanyi lagu beyonce get me boodied,sambil atun tdo kat belakang,

3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

HAHAHAHAA..siot!jangan dedahkan kt O2 nnt tumpul.HAHAHAHAA

jijah montel berkata...

atun still ikut and tido kat belakang lagik? heeeeee...

chucky berkata...

j:i thot,O2 is my henpon la jay,x leh dekat2 henpon i kah?
cekgu:bese la,naik keta je tido.

Feedjit