Isnin, 25 Januari 2010

jgn kawan ngan org perangai cam sial

dlm dunia ni,
ramai gak manusia aku dah jumpe
ade yg baik
ade yg elok perangai

tp,yang perangai cam sial ni...
paling aku malas nk layan
dah tekena sekali,jgn harap la aku nk buat baik ngan korang

jenis2 manusia yg bile susah,tegedik2 carik kite,
pastu,bile dah senang sket,belagak nak MAMPOS,
lebih baik g mampos,
aku pon x rase nk nanges kalau derang mampos(rhyme x?)

spesis yang ni,
besenye,
sib baik aku kenal pon x rapat2
kenal gitu2 je..
bagus gak
atleast,x de la aku kene perguna makin teruk,

dah la,kalau perangai cam gampang camni,
jgn harap la aku nk pandang muke kau,
kau tua ke,kau muda ke,
ade aku kesah?

cume,aku nk tulis ni,kalau korang ade kawan mcm ni,
baik korang angkat kaki je,
x rugi pon kawan ngan manusia2 gampang & sial ni.....

tataaa






5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

setuju je.skang kawan in quality not kuantiti.tk gituh?

chucky berkata...

yeyay

suya berkata...

betul sgttt..haramjadahsgtorg camni

Ijoy berkata...

PERANAGI???? Hihihi. uabh cepat caki... sblm iera nampak... hahaha

chucky berkata...

suya:hehehe,bese laa,kau kene elakkan ok

ijoy,thnx,aduss,bahaya ni

Feedjit