Ahad, 3 Januari 2010

2010-fraser hill

bahaya!bahaya!
aku rasa,experience yg awesome on 2007 akan bermule kembali
kalau aku dah start vekesyen yang eksyen on early january (exactly like year 2007~itupon kalu korang ingat laa)
thats mean,the rest of the year akan menjadi gempfuck dengan kehadiran kawan2 tecenta yang akan mengawesomekan hidop aku tahun niii
busy year will come

jgn tanye pasal study aku,aku just akan make sure,by the end of this year,aku grad,itu azam aku yang wajib aku buat

ni gambor2 aku kat F hill ngan Lily,jay,and hajari...
konon hazari nk buat surprise utk lily,mne tau,aku lupe bg tau j yang jgn bg tau lily time kat umah hana yg hebat tuuu,then the aku lak pecah lobang lagi...hahahah
sape yg x join,lain kali kite g singapur yeh sesame..heheheh

kalau rase nk muntah asik tgk2 gambor ni,tutup je blog ni oke....

mula²,ite tgk view dulu

Photobucket

try tengok mne tau nmpk edward cullen

Photobucket

manusia2 yg join~jay,lily and hajari

Photobucket

ini je gambor berempat

Photobucket

aksi kucing

Photobucket

training masuk tentera bekuda

Photobucket

lepas ni,akan masuk jadi tentera berkuda sambil memanah

Photobucket

kapitan memanah

Photobucket

etc etc etc

Photobucket

aksi joker

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

7 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

wah cantik gambo naik kuda zorro.tp nmpk ada orang tarik tali.kahkahkah

chucky berkata...

kah kah kah

jijah montel berkata...

aaaa.. nak ikut gak!!mmmmm.. laki aku tu nak letak mana pulakkk.. bawa dia bley? hehhehe..

eerrrkkk... ahkak tak muntah ijo pun.. cuma ijo mata hitanggg ku..

suya berkata...

besnyeee taun depan g lagi tauuu

chucky berkata...

cekgu,naik kuda tu,kene la sorang2,kalau ngan budak pra sekolah,boleh la naik sama
sib baik x muntah,hehehe

suya,anitime bebeh,for you i will

Lynn Nasir berkata...

salam caki,

okey ke tempat tu utk kekanak bawah 3 tahun? hmm..mcm seronox la..

chucky berkata...

kanak2 x de banyk aktiviti sgt laaa

Feedjit