Isnin, 27 April 2009

mimpi jadi kenyataan kot


mlm td,aku tdo awal,pukul sepoloh dah ngantuk...x penah tejadi dalam hidup aku semenjak 2 -3 menjak ni tdo awal....
biase,kul 2 bru tdo...
ni sume gara2 li toyota ajak aku g mancing,ekceli tade la penant pon,tade la hebat,aku kene ingat balik cara2 aku nk melontar joran...akhirnye,end up aku bejaya.li dapat ikan siakap,aku nk suh atun masak...

pasal mimpi aku
mungkin ade hikmahnye...mungkin aku nk jumpe makhluk halus dlm mimpi aku......

aku mimpi,henpon aku yg sekarang aku gune ni tgh weng,sambil aku sumpah seranah henpon aku...
lps tu,siap adik aku yg kakcik,bg aku gune henpon lama dia brand samsung ala2 samseng..
ye,aku bejaye gune henpon tu.....

tejage dr mimpi..kul 5.44 am,bapok awal..ooo,mlm td,aku dah doa,nk bangun awal,sbb nk g keje awal....
federal,bapok jammmm,jemmmm..damn jem
tulah,selame ni,aku g kje ikut suke aku je...
hari ni masuk opis sbb,nk buat claim....
nyesal weh aku lalu federal....tensyen aku

ooo,bebalik kepada mimpi aku,starting ntah bile ntah,aku kene pakai line digi,kompeni bagi,sambil tu,derang suh main pilih2 henpon.....antara norkiah ngan samseng...aku ingat nk amek blackberry ke hape,bos x kasi,sbb dia pon amek henpon murah aje..cilakak

x pe,aku trus amek samseng la camtu
.
.
.
.

tgh aku surf nk carik mne fucntion lg best(norkiah vs samseng-sure samseng menang),akuteringat,mimpi aku mlm td...
mimpi jadi kenyataan laaa
mimpi pinjam henpon samseng kakcik,pagi ni,kompeni bg contract gune line digi + henpon samseng 2 tahun....

4 ulasan:

JelinaJoli berkata...

wa cari gengste..ade x? samseng x bes..

@tune® berkata...

giler ah?
siyes ke?
nnt jadi friends and family aku weh!!!
yeahhhhhh

helomynameisjaye berkata...

hp canggih ko rosak ke?i mean betul2 rosak?

jijah montel berkata...

hp canggih? norkiah? samseng? pakai hp canggih macam norkiah memang tampak samseng gila..

Feedjit