Selasa, 14 April 2009

10 sec car vs 30 minit player

neeeeeeeenooooooooong wew wew wew wew
henpon aku bebunyi siren......

sape lak kol aku kul 8mlm ni?

c:alop
a:chucky,ateh ni,mlm ni ko free x?jom main futsal kul 8.30 mlm kat spot planet 16,ade frenly.
c:ko gile ke?jap aku tukar baju tunggu aku kat sane.

yeap,ekceli aku dah janji same nasri,mau stadi control system,tp,sbb main futsal kan,so,mmg aku sanggup buat ape aje lah,janji dpt main futsal

oh yeah,bese la,kitorang menang,skill karat aku masih bergune lagi....
agak pancit sekali sampai rase mau mintak nyawa...

sekarang tgh buat petty cash claim budak opis aku,mencik betul bile asik salah kira,pastu,claim x kemas tampal
ni sume sbb kakak acc tu x dtg,aku kene take ober la pulak.....

jadik,cara aku protes,dtg keje kul 10 bru masuk opis...balik,awal sket,

oh ye,aku dah nk final exam ni,so,jgn ajak aku g jalan2 oke,ajak aku main futsal x pe.....

BULAN 7 JOMS G PULAU LANG TENGAH

6 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

nak lang tengahh..naaakkkk!!

Tanpa Nama berkata...

kat mana pulau lang tengah tu?

@tune® berkata...

mau mau..
faizal..lang tengah tuh kt ganu..
mauuuuuuuuu

chucky berkata...

oke ..aku try arrange date,faizal,ko pon nk juin ke?

jijah montel berkata...

pulau lang tengah kat ganu? cikgu nak ikut gak!!!

chucky berkata...

make sure cekgu cuti tauu

Feedjit