Jumaat, 24 April 2009

bangang punye tempat

"tolong hormat sikit,org lain nk study"

aku kene sound ngan budak full time..sbb,time tu,aku tgh syiok layan muvi kat lappy li toyota...

aku,paham mmg slah aku,tgk muvi kat kelas,taim budak lain nk study..tp..
pd aku,dia pon kene hormat gak...cube sound baik2 ..dtg dekat ..cakap elok2,ke hape ke,
ni main sound belakang lak...
kang aku terlanggar dr belakang,sape yg susah...(sile lihat ayat ter itu ye,maksudnye..tidak sengaje)

ni fakulti ni satu lagi bapak bangang..yg korang g tuko pintu pastu main sedappp je lock sume pintu x bg student study dlm kelas tu...ape kes lak?

x tau ke bdak PLK (pelajar lemah kontrol) ni dah la x duduk kat kolej...x kn nk study kat umah lak,becampur laki pompuan..kang kene tangkap basah kang pulak..x pasal² aku kene kawen eksperss dah macam ketapi..
bagi la kelas tu buat org nk study...
abes tu nk suh kitorang study kat library,dah la library tutup pukul 10...x leh buat bising.. x de white board ..wahai fakulti.. bukak la hati sket..
kitorang nk berebut lak ngan budak full taim,budak course engine yg lain,
dah la bayar lebih sket dr derang...
x pon,khas bilik utk budak PLK study..budak full time,campak tepi..derang boleh study anytime..tp,banyaknye aku nmpk g shopping je lps dpt duit PTPTN.

x puas hati aku ngan fakulti niiii

9 ulasan:

suya berkata...

aku pon tak puas hati ngan fakulti aku gak!!bwekkk

@tune® berkata...

ceh...
mmg xbesh!!

oo..ko xstadi ek?
tgk muvi ek?

Faizal Hilmy berkata...

ko kene sound???..ko sound blk x bdk 2?halau jer dieorg..klu ko kne lagi..ko pnggil aku,man amin, arep kat kelas B2-A9-16/17..tau la kiteorg setelkan..heh..panas gak ati kiteorg dgr bdk PLK kne sound ngan bdk2 yg br nak idup..bulu pon xder lagi..hahaha....ko pon tau kiteorg lepak mane..so roger jer..

jiwasintetik berkata...

hahah... apasal tak bagitau kitorg. Kitorang kat port kitorg je.

panas~

sEapUt "c@ berkata...

panas~

fakulti meki ni agak jgak la bangang nye terpapar..

tapi dak2 pul taim tu lagi bangang la jgak..

nak study senyap2 g lebri le.. kat kelas tade tulis "sila jgn bising" ok!

PLK bayar bukan mahal siket beb, mahal banyak wooo!!

x pueh ati jgak nie.. =X

makan twisties wasabi pun best..

helomynameisjaye berkata...

diskriminasi dowh.ko sepak je sekor2.da la keja asik abiskan duit PTPTN.

chucky berkata...

korang ni kalu bab aku nk gaduh,ade je yg nk nengok aku gaduh.....

suez berkata...

ko komplen pasal takleh tengok muvi ke or takleh stadi? hehe....

chucky berkata...

dua2

Feedjit