Isnin, 9 Mac 2009

jangan tengok watchmen



aku terpakse tengok movie watchmen besame adam hood(bukan j je sorang ade adam)
sbb,dia kate kat kemaman,tade wayang

tulah,aku suh belajo smpai abes degree bukan suh g keje kt tempat yg sangap walopon gaji banyak

aku sajes,jangan tengok watchmen...3 jam yang sengsara
gampang haram,sial babi punye tak bes....(tepakse mencarut ni)
jalan cerite yang cerca merba...
lembab punye story telling
ntah ape² lg,naik teleng otak aku
mase nk abes tu,cepat aje aku nengok org lain nk kuar.



adam hood.kawan aku kt itm

7 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

wuaahhh..siriyes tk best?demmit lah

suya berkata...

hai adam...;)

sEapUt "c@ berkata...

bile di translate semula tajuk en3 ko menjadi:

"jangan tengok tengok lelaki"

huhu..
seksi sangatkah lelaki itu??

@tune® berkata...

cbm-->>
hang da tgk kah?

suya-->>
huish...lain macam pesen komen lu

seaput-->>
ye la..aku sedar yg ianya bermaksud demikian rupe...

baiklah ki...aku xtgk

chucky berkata...

cbm,mmg cite tu x bes,
hai suay kembali,.
seaput,uniknye engrish
atun,time kasih jawap kan komen derang

jijah montel berkata...

mak tak minat la citer cenggini... ganassss.. hmmm..

chucky berkata...

x bes pon nyah

Feedjit