Khamis, 12 Mac 2009

blackbody


suatu hari didalam sebuah kereta

aci itu : adik,saya ingat you org cina tau
aku : anti,saya kulit saya hitam sudah mau sama dengan you la anti
aci : aiyo adek,saya ingat lu betul2 macam org cina tau tadi

*******************************************************

aku: mak,tadi ade anti india kate yang macam org cina
mak:ape?
aku:tadi ade org cakap yang macam org cina
mak aku gelak x sudah sambil keluar air mata

*******************************************************
aku: ude,ko jgn main²,ade org cakap aku mcm org cina
@tune:hahahhahh,gile ape org tu
aku:betul,aku x tipu
@tune: x caya tul..sambil gelak
mak aku pon dengar conversation tersebut lalu gelak buat kali ke ntah berape kali
aku cepat² masuk bilik...
hampeh,dlm bilik pon dengar suare derang gelakkan aku sambil bekate "hahaha macam org cina konon"

*********************************************************
suatu hari di klcc,berbicara besame a'a yang biasenye mmg lagi gelap dr aku

aku : aku dah gelap dah a'a
a'a : mne ade bou,aku kan lagi gelap dari ko
aku : betul la,mmg ko selalunye lg gelap dr aku
sambil buat perbandingan warna kulit pada bahagian tangan
a'a : weh bou,ko mmg lg gelap dari aku laaaaa,
aku : aiseh men................

**********************************************************

korang,aku mmg gelap,tp aku x tau la mcm mane aci tu kate aku putih mcm cina......

4 ulasan:

jijah montel berkata...

hahahahah.. aku pun nak gelak goleng2 gak... hahahha..

aci tuh dah berkenan la tuh..

hahahhahaha..

suya berkata...

ape ade pada kaler...

chucky berkata...

cekgu,teruskan gelak seperti mendengar lawak kumpulan sepah,mmg mcm x caye je

suya,dalam kaler ade ape2 tau...kalu sirap kaler oren,adekah itu sirap?

@tune® berkata...

pergh...
ade kah aku juge keturunan cine?

Feedjit