Jumaat, 7 Mac 2008

rosma

ade la satu hari tuh
aku g umah kojek
sbb nk buat rosma punye hantaran betunang,
aku buat part auliya punye ngan imah ngan bantuan yang ciput dr au

anak ayob,kojek ngan rosma buat hntrn dr rosma ke au
ntah pape,sempat gak tgk bunga api dr umah kojek kat bandar tun husin on

lame x jumpe mereka ini
ingat mau balik kul 9
tp endup kul 11 mlm sbb anak ayob takut hubby dia carik dia

bunga api yang hadir
hantaran yang aku dah makan sket

ni je sebenarnye yang kitorang buat

rosma,ujung tuh kojek

aku asyik makan jek

konon bes la tuh

ima yang tgh tunggu time mau kawen
ayat yang kitorang tanye"au,ko dah pikir masak2 ke mau betunang same rosma,ko dah amik kate putus ke?ko dah x boleh patah balik ni",kate kitorang betubi2 kepada au,

hubby kojek balik dr berzanji,sbb tu kitorang blah,hahahaahha

congrats korang,

2 ulasan:

@tune® berkata...

memasing da amek nomo kawen...cessssssssss

Tanpa Nama berkata...

Mana la korang nih,lama sungguh tak berjumpa, jomla beraktiviti sebelum aku ehem ehem...

Feedjit