Ahad, 30 Mac 2008

penat

semalam
besday
tp rase bese je
penat gile
sbb
pagi keje
pastu g lab sampai petang+tension gile
suya ade kat umah
makan same
pastu
tgk sinchan
lps tu tdo
kul 9 lily dtg umah
dengan muke lalok
g pasar
sambung makan sambil tengok AF6(time ni mmg aku x suke tgk)
pastu
tdo
smpai kul dekat kul 7
aku ade test
tp x stadi
sbb
tade feel nk stadi
ingat mau g itm awal
jd
lepas aku suh lily mandi dulu
tapi dia x endahkah kate2 aku
aku mandi dulu
tggu dia siap
las2
dekat 8.30 bru gerak dr umah
ngan perasaan baran x stadi
aku pecut keta aku
g itm
stadi ala kadar
smbil mocking kengkawan haku
pastu
masuk test
duduk rapat2
perghh
lecturer kate
toleh kanan ngan kiri
jgn lelame sangat
aku x sempat toleh
aku pandang bawahhh je
sbb member sebelah kasik dia punye kertas
g sunway
jumpe alip
g tgk org main game
alip banje makan kat a&w sbb besday haku
pastu balek
aku sambung tdo

itu je
mcm x penat
tp
aku pon x tau sbb ape penat sangat nih

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

aku ngerti dong.penat otakkk oke!!
trus saiko kt badan.kan kan kan?
hee epiw belated besedei ye darling!!
muahhxx

chucky berkata...

thnx j

Feedjit